Avtogeni trening je preprosta oblika samohipnoze, ki nas popelje v globoko relaksacijo. Je kombinacija avtosugestije in meditacije, s katero se lahko v samo desetih minutah napolnimo z energijo, si pomagamo pri depresiji, stresu ali nespečnosti, izboljšamo pa tudi svoje ustvarjalne in delovne sposobnosti.

Avtogeni trening je odlična tehnika pri premagovanju porodnih bolečin. Sama sem pri zadnjih dveh porodih uporabljala to metodo in poroda sta lepo napredovala brez kakršnihkoli protibolečinskih sredstev. Poseben čar je namreč roditi otroka v zavedajoči čuječnosti, ko se v nas prebudi notranja radost in se prihoda otročka odkrito veselimo. Tako se lahko popolnoma odpremo toku poroda in bolečine preobrazimo oziroma bistveno zmanjšamo. Glavni cilj izvajanja avtogenega treninga je doseči telesni in duševni mir. Ta mir znamo potem prenesti tudi v svoj vsakdan.

Ko izvajamo avtogeni trening, preidemo v sproščeno, transu podobno stanje in vzpostavimo neposreden stik s svojo podzavestjo. Popolnoma pa ga je mogoče obvladati samo, kadar osvajamo program sistematično, po navodilih vodje in seveda redno vadimo.V vrvežu vsakdanjega življenja si tako privoščimo vsaj nekaj minut. Znanje in prakticiranje te metode je dolgoročna naložba za življenje in zdravje. Življenjskih situacij in zunanjih dogodkov ne moremo spremeniti, lahko pa spremenimo sebe in se naučimo kljub vsemu stresu doseči mir in notranjo harmonijo.

Vadba avtogenega treninga poteka individualno ali skupinsko. Za termine pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..